Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със свещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем със свещи

    преди 5000 км сложих шампион след известно време почна да пука да прекъсва преди една седмица ги гледах свещите отвсякъде пръскат искрата напълно заминали,горната част цялата на ресни,сложих едни стари нжк на 500км след 50км отварям свеща същата работа ходих при майстор бубините на 2 канала бяха с по слаб сигнал на 2 и 3 цилиндър интересното е че точно там бяха здрави свещите,тестваха кабелите нямат проблеми здрави са взех други бубини замери ги и каза че са хубави имат хубави параметри сложих ги сложих други свещи комбинация от шампиона и нжк след още 50км днеска свалям свещите на 4 цилиндър пак заминали от какво може да при положение че бубините и кабелите са здрави фалшиви свещи ли?

  • #2
    Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
    преди 5000 км сложих шампион след известно време почна да пука да прекъсва преди една седмица ги гледах свещите отвсякъде пръскат искрата напълно заминали,горната част цялата на ресни,сложих едни стари нжк на 500км след 50км отварям свеща същата работа ходих при майстор бубините на 2 канала бяха с по слаб сигнал на 2 и 3 цилиндър интересното е че точно там бяха здрави свещите,тестваха кабелите нямат проблеми здрави са взех други бубини замери ги и каза че са хубави имат хубави параметри сложих ги сложих други свещи комбинация от шампиона и нжк след още 50км днеска свалям свещите на 4 цилиндър пак заминали от какво може да при положение че бубините и кабелите са здрави фалшиви свещи ли?
    Здрасти колега само на един цилиндър ли е или на повече
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • #3
      ми на 2 и 4 колата е 1.7 8В забравих да напиша ама там бяха заминали на цяло иначе като я отворя сега вечерта от всички излиза

      Comment


      • #4
        А дали пък кабелите не са ти с много ниско съпротивление и затова да ти разрушава свещите?
        ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

        Comment


        • #5
          Според мен калпави свещи не искам да отварям тема за коментар но потърси Голден Лодж .Другото интересно нещо е че преди 5 дни ходих до една морга да си търся и аз свещи Голден Лодж защото вече ги няма по магазините и по време на търсенето се наложи да сваля свещите на много 155 ци и всичките бяха с шампион от това излиза че италианските маистори слагат шампион
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Alexandrov70 Покажи съобщение
            А дали пък кабелите не са ти с много ниско съпротивление и затова да ти разрушава свещите?
            С тия кабели предния шампион изкара 40 000 км на газ,за да съм сигурен сложих на 2 свещи старите си кабели и там имаше пробойна след 50км,за калпави също си мислех ама и 2-та комплекта ли,да не нещо да дава повече ток от динамото и да избиват тия свещи,един колега каза топлинното число на свещите ,но те си отговарят по каталог няма как

            Comment


            • #7
              .

              ако имаш по силен ток от динамото първо ще ти свари акумулатора.а масата на двигателя да си проверявал,не че съм на ти с ел-а ама си размишлявам тука.

              Comment


              • #8
                днес мерихме динамото напълно в норми сложих чисто нови Денсо да видим колко ще изкарат

                Comment


                • #9
                  Колеги, това с неподходящите свещи е ясно.
                  Но колкото и да са подходящи свещите, ако е бедна горивната смес, няма да издържат. Това е много валидно при газови уредби, когато в гонене на икономия , стават сакатлъците.
                  Иначе Шампиона, особено турското менте са много железни!
                  Лоджи, колеги има само по селските магазини в Гърция.
                  Дори в Италия , вече не се намират, освен някакви подобия!
                  Различават се лесно по надписите!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                    днес мерихме динамото напълно в норми сложих чисто нови Денсо да видим колко ще изкарат
                    Денсо за 5-6 кинта едноелектродни или NJK са евтиния и добър избор за 8 V 155. Пробвал съм го и от мнения на много колеги мога да потвърдя, че това са свещите сега.
                    Arena Coast Customs

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Колеги, това с неподходящите свещи е ясно.
                      Но колкото и да са подходящи свещите, ако е бедна горивната смес, няма да издържат. Това е много валидно при газови уредби, когато в гонене на икономия , стават сакатлъците.
                      Иначе Шампиона, особено турското менте са много железни!
                      Лоджи, колеги има само по селските магазини в Гърция.
                      Дори в Италия , вече не се намират, освен някакви подобия!
                      Различават се лесно по надписите!
                      от бедна смес може да стане така ли,защото имаше една такава работа като я закачихме на газ анализатор,сега уж я оправихме

                      Comment


                      • #12
                        Ако пука в смукателният колектор е от бедна горивна смес!
                        .....вероятно е също така да не е от свещите а от комутаторите!
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #13
                          пукаше и то много точно от бедната смес,шибана сонда,после смених и бубините друго всичко е 6 и сега с новите свещи няма пукане за сега поне

                          Comment


                          • #14
                            Ша запука пак колега вече ми писна на х.....от мойта алфа 146 1,6 twin spark вервайми за 3 години 2 пъти свещи и кабели една бобина една ламбда сонда един основен ремонт 2 чупенета на картер смяна на гарнитурата на главата и пак ми пълне гнездата на свещите с масло на 3,4 хил.км по половин литър масло и доливам сега пак прекъсва иска смяна на свещи а за пукането в колекторите оправия няма вече притръпнах и така си я карам ама докато съм жив алфа не взимам ако ще и без пари да ми я дават пълни боклуци

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pecata-33 Покажи съобщение
                              Ша запука пак колега вече ми писна на х.....от мойта алфа 146 1,6 twin spark вервайми за 3 години 2 пъти свещи и кабели една бобина една ламбда сонда един основен ремонт 2 чупенета на картер смяна на гарнитурата на главата и пак ми пълне гнездата на свещите с масло на 3,4 хил.км по половин литър масло и доливам сега пак прекъсва иска смяна на свещи а за пукането в колекторите оправия няма вече притръпнах и така си я карам ама докато съм жив алфа не взимам ако ще и без пари да ми я дават пълни боклуци
                              Нищо лично , но за да разцепиш на два пъти картер и да се вкараш в толкова ремонти и все тежки ,не си ли се замислял ,че може причината да е в теб и в стила ти на каране?Не знам кой ти е правил ремонтите и какви части си ползвал ,но нещо не е направено както трябва.При мен течове няма ,няма счупени картери.... ...и като цяло съм доволен от колата.Проблемите са дребни на фона на годините на колата ми.Не ме е оставяла никъде до сега.

                              ---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:29 ----------

                              Сори за спама!!!!
                              ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                              Comment

                              Working...
                              X